نقد و بررسی پاد وینکس

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



در این مقاله قصد داریم پاد سیستم کوچکی که به تازگی توسط شرکت گیک ویپ ارائه شده را مورد بررسی قرار دهیم. پاد وینکس کی وان گیک ویپ (Wenax K1)، یکی دیگر از محصولات این شرکت خوشنام است. اگر محصولات گیک ویپ را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که این محصول سومین دستگاه پاد در رده وینکس به حساب می‌آید. پیش از این وینکس استایلوس (Wenax Stylus) و وینکس کی وان (Wenax C1) را به شما معرفی کرده‌ایم و در صورت تمایل می‌توانید به مقالاتی که این محصولات در آن مورد بررسی قرار گرفته‌اند مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم نخستین محصول این رده وینکس استایلوس بود. اخیرا محصول دیگری با نام وینکس سی 1 عرضه شد و حالا شاهد ارائه وینکس کی وان (Wenax K1) نیز خواهیم بود. اگر تجربه استفاده از سایر دستگاه‌های ویپ را داشته باشید شکل ظاهری و عملکرد این محصول برایتان آشنا خواهد بود. دستگاه وینکس کی وان در تاریخ آپریل 2021 برای یک فرد تست کننده ارسال شد تا از آن استفاده کرده و یک گزارش صادقانه از تجربه خود برای مخاطبان ارائه دهد. ادامه مقاله از زبان فرد تست کننده محصول نوشته شده است.

این دستگاه خیلی ساده است بنابراین سعی می‌کنم به صورت کوتاه و مختصر هر چیزی که درباره آن می‌دانم را برایتان شرح بدهم.

محتوای جعبه شامل چه مواردی است؟

  • دستگاه وینکس کی وان
  • کارتریج 8 اهمی از قبل نصب شده روی دستگاه (12 الی 16 وات)
  • کارتریج اضافی: ۱.۲ اهمی (۱۰ تا ۱۲ وات)
  • کابل USB نوع C
  • کتابچه راهنمای کاربر

مشخصات

  • توان خروجی: ۹ تا ۱۶ وات
  • مقاومت کویل: ۰.۴ تا ۳ اهم
  • ظرفیت باتری: ۶۰۰ میلی آمپر ساعت
  • مشخصات شارژر: شارژ با USB نوع C – پورت 5V
  • سطح هشدار ولتاژ پایین: ۳.۲ + الی – ۰.۱ ولت
  • سیستم هشدار دهنده دما PCBA: ۸۰ درجه سلسیوس
  • سیستم قطع کننده خودکار تا ۱۰ ثانیه
  • دمای زمان ویپینگ :‌ -10 – 45C
  • حالت استندبای : < = 15uA
 

بررسی مقدماتی

از نظر من بسته‌بندی وینکس کی وان ساده اما برازنده است. یک جعبه سفید که به حالت کشویی باز می‌شود. در گوشه سمت راست و پایین جعبه نام گیک ویپ و لوگوی شرکت به چشم می‌خورد. در زیر آن درب سفید جعبه کشویی خودنمایی می‌کند. با کشیدن جعبه با دستگاه آبی رنگ (رنگ مورد علاقه من) وینکس کی وان  مواجه شدم. کارتریج  0.8 اهمی از قبل روی دستگاه نصب شده است  و یک کارتریج ۱.۲ اهمی هم به صورت مجزا در جعبه وجود دارد. کتابچه راهنمای کاربر در یک کاور و کابل شارژ USB از نوع C نیز در یک جعبه کوچک سفید قرار گرفته است.

رنگ آبی کی وان بسیار زیبا است. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و بسیار سبک است. توان خروجی در نظر گرفته شده برای این دستگاه بین ۹ تا ۱۶ وات است که با توجه به کارتریج مورد استفاده شما (۰.۸ یا ۱.۲ اهمی) و سطح قدرت انتخابی شما میزان وات آن متغیر خواهد بود.

دو سوراخ کوچک در دو طرف بدنه وجود دارد که برای جریان هوا تعبیه شده است. پورت شارژ USB در قسمت پایینی وینکس کی 1 واقع شده بنابراین در هنگام شارژ دستگاه نمی‌تواند به حالت ایستاده قرار بگیرد. فکر می‌کنم حتی اگر پورت شارژ در کناره قرار می‌داشت هم شرایط فرقی نمی‌کرد چون کی 1 بسیار سبک است.

 

عملکرد این دستگاه بسیار ساده است.

  • پنج بار کلیک برای روشن و خاموش کردن دستگاه
  • استفاده از دکمه فایر یا حالت اتوماتیک برای فعال‌سازی ویپینگ
  • برای عوض کردن میزان توان خروجی دستگاه سه کلیک لازم است و با رنگ‌های سفید، آبی و سبز کمرنگ مشخص می‌شوند.
    • رنگ سفید برای نمایش کمترین قدرت اختصاص داده شده است.
    • رنگ آبی متوسط و رنگ سبز قوی ترین حالت
  • با یک بار فشردن سریع دکمه فایر، سطح باتری نمایش داده می‌شود. سبز بالای ۷۰% شارژ، ابی بین ۳۱ تا ۶۹ %، و قرمز زیر ۳۰% شارژ (تصویر روبرو)
  • یک حالت قطع کن خودکار در این دستگاه وجود دارد که پس از گذشت ۱۰ ثانیه دستگاه به حالت اسلیپ (sleep) در می‌آید تا به طور اتفاقی فایر صورت نگیرد ..

کارتریج Wenax K1 دارای ظرفیت ۲ میلی لیتری می‌باشد و به طور کامل در دستگاه قرار می گیرد طوری که امکان شل شدن کارتریج وجود ندارد.

کارتریج از طریق پورت کناری که دارای لبه پلاستیکی است پر می‌شود من شخصا پر کردن کارتریج از کناره بدنه را دوست دارم چون کج بودن آن اجازه می‌دهد تا جای ممکن جوس بیشتری را در داخل آن بریزم. این کارتریج ها کاملا پلمپ هستند و کویل‌های قابل تعویض ندارند که البته این موضوع از نظر برخی از افراد یک عیب به حساب می‌آید. من شخصا به این موضوع اهمیت نمی‌دهم چون معمولا این نوع کارتریج ها نسبتا ارزان هستند.

 

سیستم انتقال جریان هوا و عمل مکش در این دستگاه نسبت به وینکس سی وان سفت تر است البته که هنوز نسبت به سیگار مقداری روان تر به نظر میرسد . هیچ تنظیماتی برای تنظیم میزان جریان هوا وجود ندارد. من ترجیح می‌دهم جریان هوا در MTL کمی روان باشد بنابراین این دستگاه با وجود دهانه ثابتش از نظر من کارکرد خوبی دارد.

در انتهای کارتریج دو دایره طلایی مانند وجود دارد که اتصالات الکتریکی را انجام می‌دهند. همانطور که قبلا گفتم کارتریج واقعا به صورت در جا و بدون وجود هیچ آهن‌ربایی برجای خود قرار میگیرد. رنگ کارتریج زیاد تیره نیست و اجازه می‌دهد سطح مایع را ببینید. این ویژگی واقعا دوست‌داشتنی است و من از آن استقبال می‌کنم. حتی سطح ایجوس شفافی که در کارتریج ۱.۲ اهمی استفاده می‌کنم هم به سادگی قابل تشخیص است.  

بررسی نهایی

در کل وینکس کی وان یک دستگاه پاد مناسب به شمار می‌رود. کی وان یکی از معدود دستگاه‌هایی است که قدرت و حجم بخار تولیدی آن مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در دست گرفتن وینکس کی1 راحت است و برای اولین بار در این دستگاه حالت اتوماتیک را به فشردن دکمه فایر ترجیح می‌دهم. به نظر من جریان هوا می‌توانست کمی محکم‌تر باشد البته همین مقدار هم برای من لذت‌بخش است. در حقیقت خیلی محکم یا خیلی روان نیست و حالتی میانه دارد.

فکر می‌کنم ظرفیت باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه و ظرفیت ۲ میلی لیتری کارتریج کافی است. من قبل از تغییر رنگ سطح باتری از سبز (بالاترین سطح) به رنگ آبی (سطح متوسط) توانستم به اندازه 3 میلی لیتر ایجوس از دستگاه کام بگیرم. به نظر می‌رسد تا قرمز شدن نمایشگر باتری و نیاز به شارژ مجدد،‌ مدت زمان زیادی طول می کشد.

به شخصه تفاوت زیادی بین کارتریج های ۰.۸ و ۱.۲ اهمی احساس نکردم. از هر کارتریج طعم مناسبی دریافت کردم و به هردوی آنها نمره قبولی دادم .  من از کارتریج ۰.۸ اهمی با تنظیم سطح سفید و از کارتریج ۱.۲ اهمی با تنظیمات سطح آبی استفاده کردم. با توجه به اینکه Wenax K1 یک دستگاه پاد کوچک است من از لحاظ طعم به آن نمره 8 از ۱۰ را می‌دهم و از نظر تولید بخار نمره 9 از ۱۰ را برای آن مناسب می‌دانم. ناگفته نماند که من از ایجوس 70vg/30pg در هر دو کارتریج استفاده کردم و هیچ مشکلی با ضربه گلو نداشتم.

در پایان مطمئن هستم سوال شما این است که آیا استفاده از این محصول گیک ویپ را به شما توصیه می‌کنم یا خیر. اگر در جستجوی یک دستگاه پاد ساده و دارای عملکرد خوب بله من وینکس کی1 را توصیه می‌کنم، مخصوصا اگر برای ترک سیگار میخواهید ویپ را برای اولین بر استفاده کنید این دستگاه عالیه. با توجه به آنچه که تاکنون دیده‌ام قیمت این ویپ نسبتا ارزان است و امیدوارم پادهای جایگزین به همین نسبت مناسب باشند.

از اینکه در مقاله نقد و بررسی وینکس کی1 با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. اگر شما تجربه از استفاده این دستگاه را دارید ممنون میشوم نظرتون را برای ما و مخاطب های عزیزمان به اشتراک بگذارید.

منبع: https://vapersco1.org/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:45 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: